მოცემულ გვერდზე იხილავთ სხვადასხვა ტიპის შემაჯამებლებს
- სადიაგნოსტიკო შემაჯამებლებს, რომელიც სასურველია დააწერინოთ სასაწავლო წლის დასაწყისში და სასწავლო წლის ბოლოს, რათა შეამოწმოთ მოსწავლის პროგრესი
- მოკლე სადიაგნოსტიკო შეფასებებს თემების მიხედვით დაორგანიზებულს. სასწავლო ერთეულის დაწყებამდე სასურველია მოსწავლეებს აწერინოთ ე.წ. პრე-ტესტი, წინა კლასის მასალიდან, შემდეგ კლასის შესაბამისი ტესტი, რათა შეამოწმობთ, აქვს თუ არა მოსწავლეს პროგრესი.
- იხილავთ წინა წლებში TIMSS-ის ტესტური დავალებების ნიმუშებს. რეკომენდაცია: უმეტესობა მასწავლებელს TIMSS-ის ტესტში მოცემული დავალებები მიაჩნია ძალიან ადვილად, თუმცა წლებმა აჩვენა , რომ მოცემულ დავალებებს მე-4 და მე- 8 კლასის ბოლოს მოსწავლეები 90%-იანი წარმატებით ვერ წერენ, ამიტომ აუცილებელია სასწავლო პროცესში მუდმივად მივაქციოთ ყურეადღება ტიპურ დავალებებსა დაა სავარჯიშოებს. დაყწებული მეორე და მესამე კლასიდან; ( გაითვალისწინეთ წილადები ჩვენთან მე-4 კლასში არ არის, ამიტომ ნუ მისცემთ წილადებს მე- 4 კლასში), სხვადასხვა ფორმულირების მიცემული დავალებები ძალიან მნიშვნელოვანია მათემატიკის სწავლებისას.
- VII-IX კლასებისთვის არის ორი ტიპის სადიაგნოსტიკო ტესტები; სტანდარტული დავალებებით და ტესტი, რომელიც მოიცავს როგორც სტანდარტულ ასევე არასტანდარტულ დავალებებს.